星期四, 9月 04, 2008

Follow Me - 伊藤君子







伊藤君子

Follow me to a land across the shining sea
跟隨我 穿越波光粼粼的大海
Waiting beyond the world that we have known
越過我們所知的世界
Beyond the world the dream could be
越過我們所能夢到的世界
And the joy we have tasted
以及我們所經歷的愉悅

Follow me along the road that only love can see
跟隨我 沿著只有愛才能看到的道路
Rising above the fun years of the night
跨過夜晚的快樂時光
Into the light beyond the tears
來到淚水之後的光芒
And all the years we have wasted
以及我們所經歷過的歲月

Follow me to a distant land this mountain high
跟隨我 去往比高山還遠的彼方
Where all the music that we always kept inside
在那裡我們一直深藏心中的音樂
will fill the sky
將響徹雲霄
Singing in the silent swerve a heart is free
在靜靜的路口歌唱釋放心靈
While the world goes on turning and turning
而這世界繼續周而復始
Turning and falling
周而復始直到毀滅

Follow me...
跟隨我...

Follow me...
跟隨我...

Follow me...
跟隨我...

沒有留言: