星期一, 6月 30, 2008

Rain - Cowboy Bebop 插入曲




Lyrics by Tim Jensen
Music and Arrangement by Yoko Kanno
Performed by Steve Conte


I don't feel a thing
and I stopped remembering
The days are just like moments turned to hours

我感覺不到任何事
已經停止回憶
剎那彷彿變成永恆

Mother Used to say
if you want, you'll find a way
But mother never danced through fire showers

媽媽常常說
如果你想要,那麼總會有辦法的
但媽媽從未在火雨中跳舞

Walk in the rain, in the rain, in the rain
I walk in the rain, in the rain
Is it right or is it wrong
and is it here that I belong

在雨中散步,在雨中,在雨中
我在雨中散步,在雨中,在雨中
這究竟是對是錯
這裡到底是不是我的歸宿

I don't hear a sound
Silent faces in the ground
The quiet screams, but I refuse to listen

我什麼也沒聽到
地面上安靜的面孔
無聲的尖叫,但我拒絕去聽

If there is a hell
I'm sure this is how it smells
Wish this were a dream, but no, it isn't

如果有地獄
我肯定這正是它聞起來的味道
希望這是一個夢,但是不,這不是

Walk in the rain, in the rain, in the rain
I walk in the rain, in the rain
Am I right or am I wrong
and is it here that I belong

在雨中散步,在雨中,在雨中
我在雨中散步,在雨中,在雨中
我對了還是錯了
這裡到底是不是我的歸宿

Walk in the rain, in the rain, in the rain
I walk in the rain, in the rain
Why do I feel so alone
For some reason I think of home

在雨中散步,在雨中,在雨中
我在雨中散步,在雨中,在雨中
為什麼我覺得如此孤獨
因為某些原因我想家

沒有留言: